Un Giardin sul Balcon

"Non ghe xe erba che la varda in sù che non la gabbia la so virtù" (da tradição vêneta)

terça-feira, 5 de julho de 2011

Brustolar Polenta!

Amici taliani, pooooorco zio, con sto fredo càn che 'l fa, mi son squasi bona da mettermi darento al forno! Deromai è propio 'na note perfeta par brustolar polenta, zelo mia? Sta tècia da fero sembra mia 'na bela note piena di stele? Le go magnà tute lore! Gò ricordà 'na musica dela Lucilla Galeazzi che la ghe dise cossita:

Quante stelle nel cielo con la luna
Sono luci che accendono gli amanti
E più brillanti sono e più penso che
Quelle stelle brillano per me per te

Amore amore amore a perdifiato
Quante volte di notte t´ho sognato
e t'ho cercato dal mare fino al monte
come assetato cerca la sua fonte...

'Ndemo al lèto, tosi!

Nenhum comentário:

Postar um comentário